Galaxy1982
Galaxy1982
نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار ... چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم


یادی از کارکنان شیرین نوین در سال 1386

اینم تصاویری از تعدادی از کارکنان شرکت شیرین نوین که در سال1386 مشغول کار در این شرکت بودند، که با احمد تاجیک شروع میکنم که پسر دوست داشتنی بود

تاجیک

 

اینجا مسیر راه به سمت علی آباد،که از چپ به راست" هادی شورورزی، محمود تیموری ،و حسین مقدم "هر سه از پسرای خوب کارخانه بودند

 

فرهاد نوع دوست  کسی که شخصیت آرومی داشت و همیشه سرش تو کاره خودش بود و به کار کسی کار نداشت

فرهاد نوع دوست

 

اینم عکسی از مهران حسینی که برا خودش داستانایی داشت ،مهدی یارمحمدی که عاشق صداش بود ،نمیدونم عروسیش مهران خوند یا نه...آخه محشر میخوند باور کن.....، از بچه های پر سر و صدای شرکت بود،که میخواست رو دست مجنون بلند شه...

مهران حسینی Mehran hosseini 

 

اینم تصویر شاداماد مهدی یار محمدی که در وسط ایستاده،و ای کاش مهران رو به عنوان خواننده میبرد که بخونه تا مهمانان یه شب رومانتیک داشته باشند با صدای دلنشین و گرم آقای مهران حسینی...

مهدی یارمحمدی

 

سید علی دریاباری مردی که خیلی دوست داشتنی بود چایی لیپتونای خیلی خوبی داشت 2تا بچه گلم داره،بهرام فروتن میگفت چایی لیپتون کی داره آقا سید ما داره ،راستی بهرام از دوستای صمیمیه من بود که الان ازش عکسی ندارم

سید علیرضا دریاباری

 

عباس نوعدوست از پرسنلی بود که تو نوازنگی ساز سنتور استاد بود، و رفیق شفیقش در شرکت شیرین نوین حسین مقدم بود

عباس نوع دوست

 

مهدی حیدری یه فربان کار درست بود

Mehdi Heidari  مهدي حيدري

اینم یه عکس دیگه از مهدی حیدری عزیز که ظاهرا این عکس رو تو محمود آباد انداخته

 

اکبر رنجبر (اکبر48) از پرسنل اتاق آرد بود که واقعا همه جوره کار درست بود و تو سرویس ب همراه مهدی حیدری کلیپهای معین رو لب خونی میکردن و فرهاد نوع دوست هم فیلم بردارشون بود...یادش بخیر....این عکسم یکی از ژستاشه ...

 

محمود مظفری کسی که از شوخی دستی بیزاره منم باهاش تو این زمینه موافقم

Mahmood Mozafari  محمود مظفري

 

حامد داودی پر کارترین بچه کارخونه بود... باور کنید ...دارم راست میگم

حامد داودی  Hamed davoodi

 

مرتضی حسین زاده دوست شفیق عکس بالاییس

Morteza Hossein Zade مرتضی

   

حمید جزی پسر خوبی بود ولی عاشق استراحت بود ،خوب اینم که بد نیست...

Hamid Jazi

 

آقا محمود شیر پی تو اطاق آرد مشغول به کار بود که هر جا که هست انشا الله موفق و سربلند باشه

محمود شیرپی

 

این یکی محمود تیموری که از صداش خیلی متشکره!!!بچه های شرکت از صدای دلنشینش واقعا لذت میبردند!!!

محمود تیموری Mahmood Teimoori

 

علي برخوردار که جای خود داره یه پسر دوست داشتنی که من شخصا خیلی بهش ارادت دارمکه از خوبیش هر چی بگم کم گفتم

Ali Barkhordar  علي برخوردار

 

سيامک عليدوستي از پسرای گل روزگاره که گاهی وقتها با مهران حسینی ... هیچی... بماند.

Siamak Alidoosti  سيامک عليدوستي

 

ساعت 5:30 صبح زمستون در حال رفتن به کارخونه به عکس یادگاری از (علی سلمانی)که خداییش پسر پر انرژی و گرمی بود و من شخصا از بودن در کنارش انرژی میگرفتم آخه خیلی شوخ بود...

علی سلمانی

اینم یه عکس دیگه از علی سلمانی یا سر...

 

و میرسیم به علی کاشانی از پسرای گل کارخونه که اگه مهدی حیدری ازش قافل میشد ذغال جکسون میداد بیرون!!! ولی خوب اولاش اینجوری بود

 

اینم دوستای فوتسالیت عزیزم که هر جا که هستن انشا الله موفق و سربلند باشن

علی سلمانی مهدی حیدری حسن بیغش 

 

و با تشکر ویژه از خانم حاتمی (مدیر تولید)،خانم حبیبی و آقای جنت آبادی عزیز که خیلی به من لطف و محبت داشتن بخصوص خانم حبیبی که امیدوارم این سه بزرگوار و همه ی دوستان عزیزم در زیر سایه ی لطف و رحمت خدا خوش و خرم و سر افراز باشند 

باکمال احترام و تشکر از تمام کسانی که برای این مطلب کامنت گذاشتند... و دوستان من شخصاً ترجیح میدهم که خودم را معرفی نکنم...


و از اونجایی که بنده نمیتوانم مطمئن باشم که کسانی که کامنت میگذارند با نام واقعی کامنت میگذارند یا خیر ،لذا بنده آنگونه کامنت هایی که اشخاص رو زیر سوال میبرند نظزشان را با کمال احترام حذف مینمایم.
دوستان این پست فقط و فقط تجدید خاطره ای از آن دوران میباشد و بس.

 

 

و اگر تمایل دارید که ایمیلتان در وبلاگ نشان داده نشود کادر ایمیل را خالی بگذارید ،و یا اینکه نظر را به صورت خصوصی ارسال کنید..

 (نظرات شما پس از تایید در وبلاگ درج میشود)

پاینده و برقرار باشید

در ضمن نظر یادتون نره...

 

 


I LOVE YOU

 


نظرات شما عزیزان:

akbar48
ساعت10:39---19 خرداد 1398
۰۹۱۲۶۷۸۴۵۴۱ شمارمه. سلام به دوستان گلم. محمود مظفری و محمود شیری و مهدی حیدری و سیامک و حامد و علی و محمد و فرهاد و .... دلم براتون خیلی تنگ شده. شمارم و گذاشتم براتون

Jari
ساعت0:33---24 اسفند 1397
سلام خدمت تموم پرسنل شیرین نوین ؛مخصوصا کارگران بسیار زحمت کش خط تولید خسته نباشید

جری
ساعت0:31---24 اسفند 1397
سلام خدمت تموم کارکنان شرکت شیرین نوین ،خیلی دوران خوبی بود ؛یادی کنم از همکاران عزیزم مهندس توحیدی کیا ؛مهندس سلیمانی ؛مهندس سعیدی؛ مهندس جعفرنزاد

دل سوخته
ساعت18:52---3 آبان 1394
سلام یعنی من اسممو عوض میکنم که تو فرهاد نودوست نباشی
پاسخگویی:باسلام دوست عزیز من خودم رو معرفی نمیکنم ولی دوست قبلی هم که به صورت خصوصی کامنت گذاشته بود هم همین نظر رو داشت که بنده توضیح دادم ، به خاطر تگ کردن آهنگها و بعضی موارد دیگر ک مفصل در کامنتهای قبلی توضیح دادم. از کامنتتون خوشحال شدم پاینده و برقرار باشید...


دل سوخته
ساعت2:10---19 تير 1394
بیاد همه کسانی که با دل و جان کار کردن ورفتن و با ناراحتی رفتن و با سلام به جناب اقای شقاقی که با همت بلندشان این مجتمع را راه اندازی کردند و این جوانان کشور را مشغول به کار کردند واقعا جای تشکر بینهایت دارد ولی افسوس که زیر دستان شما قدر شما را نمیدانند و دلسور نیستند

مهدی حیدری
ساعت9:44---13 فروردين 1394
عرض سلام و ادب و احترام و همچنین تبریک سال نو خدمت همه دوستان ،امیدوارم سالی پر از موفقیت و بهروزی در پیش رو داشته باشید

سىامک
ساعت17:46---8 فروردين 1394
سلام بر دوستان/سال همگى تان پراز شادى/
با تشکر از اقاى مدىر/ب خا طر اىجاد همچىن پستى/چون تو اىنجا دوستم (حامد خان)را پىدا کردم؛بلکه دوستان دىگر هم پىدا شن /من هم شماره ام را مىزارم ک تماس دوستان موجب شادى وتجدىد خاطره مىشود /مخصوصا خانم زوالفقارى و امام جمعه/از همىن جا روى ماه مهدى حىدرى هم مىبوسم 09125763899


مهدی حیدری
ساعت10:37---27 بهمن 1393

سلام به همه دوستان عزیزم .عرض ارادت و خسته نباشید خدمت اقای مدیر . فکرخوبیه که اقای حامد خان داوودی شمارشو گذاشت . منم شمارمو میزارم تو واتساپو وایبر هستم اگه دوستان خواستن اد کنن شاید یه بدعتی بشه بتونیم با دوستانمون یه گروهی تشکیل بدیم حیفه به خدا کلی خاطره داریم . 09358137722
سلام ،چ چیز بهتر از این ک دوستان دوباره دور هم جمع بشن. فقط دوست عزیزی کامنت خصوصی گذوشته بود ک بنده آقای ... هستم یا نه ب خاطر .... ک در جواب باید بگم خیر من اون عکس رو از ایشون گرفتم و رو آهنگهام تگ کردم چون اتفاقی اسم بلوتوث ایشون هم GALAXY بود ک باید بگم بنده خیلی عکسها و ... رو از ایشون گرفتم ک بسیار ممنونشم... چون دوست گرامی بنده ایمیل نداشت بنده اینجا جواب دادم.

و در مورد سوال دوست عزیز دیگه ای ک در مورد عکسی پرسیدن ک چطور ب دستم رسیده راستش  من خودم از این سوال تعجب میکنم  ...!!! 

دوستان منظور از این پست فقط تجدید خاطره ای بود از آن دوران ک در کنار شما دوستان عزیز بودم...لذا بنده مصلحت را بر این میبینم ک با عرض پوزش ب سوالات پاسخی ندهم ... با سپاس از نظرات شما دوستان عزیز.



حامد داودى
ساعت3:54---20 بهمن 1393

دوباره سلام فقط از مدير وبلاگ ميخوام اگه از مرتضى و سيامك خبرى داره يا هر كسى ديگه از اونا خبر داره ،شماره اى چيزى بزاره اينجا،خواهش ميكنم



حامد داودى
ساعت3:41---20 بهمن 1393
سلام به دوست هاى گلم و مدير ناشناس و با معرفت وبلاگ.من حامد داودى هستم خيلى خوشحال شدم بچه ها رو اينجا ديدم دوستان من شمارمو ميزارم توى لاين و وايبر و واتس اپ اد كنيد09213176702
كسي از سيامك و مرتضى خبر نداره؟
پاسخ: سلام از کامنتت خوشحال شدم من شخصا شماره کسی رو نمیتونم بدم ولی امیدوارم سیامک و مرتضی عزیز کامنتت رو بخونن و باهات تماس بگیرن.


مهران حسینی 
ساعت16:44---4 آذر 1393

با سلام واحترام خدمت همکاران و مسوولین عزیز در سال ۱۳۸۶ که در شرکت شیرین نوین اشتغال داشتند.
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما عزیزان امیدوارم با ارایه مطالب و ارسال عکسهای خود تجدید خاطره ای کنیم از آن دوران و زمینه ساز روابط مجدد شویم...با تشکر
ارادتمند شما:مهران حسینی



مهدی حیدری
ساعت20:38---13 آبان 1393
سلام و عرض ادب و ارادت
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین
فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی بر تمام عاشقان حسینی تسلیت باد


سیامک
ساعت18:13---14 مهر 1393
باسلام خدمت تمام دوستانی که یاد آن روزها رآ دردلمان روشن کردند شاد باشید همیشه

مهدی حیدری
ساعت18:33---11 تير 1393
سلام و عرض ادب و احترام یاد دوستان عزیزم اقایان مهدی یار محمدی - اکبر رنجبر - سعید اسد شیر - علی سلمانی - جاسم سعیدی - علی فلاح - مرتضی جعفری - علی محمدی - حسین حداد - سیامک علیدوستی و سایر دوستانم بخیر و جاداره یادی هم بکنم از خانمها مهدوی - آذری - ذوالفقاری - امام جمعه و رمضان لو مدیران بخش تولید و همچنین راننده سرویس آقا رضا ی دوست داشتنی و مهربون و همکاران عزیزم خانم گودرزی و خانم کریمی و امامی همچنین خانم بوربور و پاپی امیدوارم هرجا که هستند سالم و تندرست باشن

مهدی حیدری
ساعت10:50---20 ارديبهشت 1393
باعرض سلام و ارادت خدمت همه دوستان شیرین نوینی خیلی مخلصیم ....از اینکه میبینم هرروز بازارتون گرمتر از دیروز میشه خیلی خرسندم انشائالله دلاتون همیشه مثل فر شماره 4 گرم باشه و این برادر کوچیکتر خودنون رو هم فراموش نکنید

مهدی کشکولی
ساعت14:56---5 فروردين 1393
سلام .سال نو مبارک . دست تقدیر بر آن شد تا دوباره به کارخانه و پیش دوستانم برگردم و از این بابت خیلی خوشحالم . برای همه شیرین نوینی ها سال خوب و خوش همراه با سلامتی رو آرزومندم...

دوست
ساعت1:49---2 مهر 1392
سلام به همه

مهدی کشکولی
ساعت8:47---24 شهريور 1392
سلام ، میخواستم حالا که سرنوشت باعث جدایم از کارخونه شد از همه اونایی که برام زحمت کشیدن و دوسشون داشتم صمیمانه تشکر کنم، اول از شخص آقای شقاقی مدیرعامل محترم و آقای آقاخانی تشکر بسیار دارم،بعد از سرپرستهای خوبم آقایان دادگری که خیلی دوسشون داشتم،جوادی،شیرپی،بیات،مرادزاد ه و..تشکر میکنم،از واحد اداری از آقایان بهرامی که زحمت استخدام منو کشیدن،جوانشیر،عابدی و خانمها قهرمانی،عابدی و..تشکر میکنم،از قسمت کنترل کیفیت از آقای توحیدی کیا و سرکارخانم مهدوی که هر دو حقیقتا الگویی برای من بودند و آقایان سلیمانی عزیز،جعفرنژاد و خانمها سعیدی که مثل ستاره ای در کارخانه میدرخشند،جری،چراغلو،یوسفی،قارد اشی،خاکساری،کریمی سپاسگذارم،از قسمت انبار از برادر اصفهانی،سروش و بچه های زحمتکش انبار ممنونم،از قسمت فنی از آقایان عمو زاده،حسن زاده،رحیمی،معلمی و..تشکر میکنم،از انتظامات از آقایان قرایی،کریمی و..ممنونم،و از همه مهمتر از بچه های خوب تولید که مثل برادر و خواهرام دوسشون داشتم سپاسگذارم و برای همشون بهترین آرزوها رو دارم،به امید سربلندی و پیشرفت روز افزون شیرین نوین، خدا نگهدار همه ،برادر کوچیکتون مهدی کشکولی
ایمیل و شمارمو میزارم تا اگه کسی از بچه های عزیز شیرین نوین خواست ،بتونه خوشحالم کنه چون همشونو دوست دارم..
Mahdi.relax1363@gmail.com
09365771564


مهدی کشکولی
ساعت12:26---22 شهريور 1392
سلام
میخواستم حالا که سرنوشت باعث جداییم از کارخونه شد از همه کسایی که برام زحمت کشیدن و دوسشون داشتم تشکر کنم،اول از شخص آقای شقاقی مدیرعامل محترم و آقای آقاخانی تشکر بسیار دارم،بعد از سرپرستهای خوبم آقای دادگری که خیلی دوسشون داشتم و آقایان جوادی،شیرپی،بیات،مرادزاده و..تشکر میکنم،از واحد اداری از آقای بهرامی که زحمت استخدام منو کشیدن و آقایان جوانشیر،عابدی و خانمها قهرمانی،رحمانی و..تشکر میکنم،از واحد کنترل کیفیت از آقای توحیدی کیا و سرکارخانم مهدوی که هر دو الگویی برایم بودند و آقایان سلیمانی عزیز و جعفر نژاد و خانمها سعیدی که مثل ستاره ای میدرخشند و جری سپاسگذارم،از قسمت انبار از برادر اصفهانی و سروش عزیز و بچه های زحمتکش انبار ممنونم،از قسمت فنی از آقایان عموزاده،حسن زاده،رحیمی،معلمی و..تشکر میکنم،از انتظامات از آقایان قرایی،کریمی و..تشکر میکنم و از همه دوستای خوب و عزیزم در تولید که مثل برادر ان و خواهرانم بودند صمیمانه ممنونم و برای همشون بهترین آرزوها رو دارم،به امید پیشرفت و سربلندی روزافزون شیرین نوین،خدا نگهدار همه،برادرکوچیتون مهدی کشکولی


Mahdi . kashkouli
ساعت21:45---18 شهريور 1392
خدا نگهدار دوستان خوبم در شیرین نوین،همتون رو دوس دارم...

محمد محمدی
ساعت15:34---11 فروردين 1392
با سلام خدمت تمامی پرسنل شیرین نوین امید وارم که همیشه ودرهمه جای ایران زمین موفق وموید باشید سال نوروبه تمامی شماتبریک میگم

Mahdi.kashkouli
ساعت0:30---29 اسفند 1391
سال نو پیشاپیش به همه ،مخصوصا مدیرعامل و شیرین نوینیهای عزیز مبارک

R.M.j
ساعت10:41---20 بهمن 1391
سلام خدمت همه پرسنل خوب و زحمتکش شرکت شیرین نوین. شاید خیلی از شماها بنده را نشناسید. ولی بنده در بسیاری از زمانها در خارج از گود نظاره گر شماها بودم و سعی کردم در کنار مدیرعامل محترم و سایر پرسنل زحمتکش مدیریت و اداری بدنبال ایجاد محیطی راحت و بدون استرس برای شما باشم. متاسفانه نمیتونم اینجا خودم را معرفی کنم. دنبال من در پرسنل شرکت هم نگردید. ولی یه روز به شوخی به خانم قهرمانی گفتم که من را هم تو لیست کاندیدهای جایزه پژو قرار بدهند.الان هم که این ذوق و شور بین پرسنل را در این وبلاگ دیدم خیلی خوشحال شدم. امیدوارم به لطف خدا و تلاش خستگی ناپذیر جناب آقای شقای و کوشش پرسنل عزیز اون شرکت شاهد افتتاح فاز 5 و سایر قله های موفقیت باشیم. پیروز و سربلند باشید

Mahdi.kashkouli
ساعت22:48---26 دی 1391
اثرات مثبت حضور حاجی کاملا احساس میشد،حاجی دعوت پرسنل را برای گفتگو با کمال میل پذیرفت و به تک تک صحبتها و نظرات گوش کرد،این کار باعث دلگرمی و رضایت کارگران زحمت کش شد که مدیرشان انقد با صمیمیت به حرفهایشان توجه کرد و قول داد کاستیها به زودی برطرف گردد و شرکت بسمت موفقیت بیشتر حرکت کند.

NEWS...M.K
ساعت23:39---25 دی 1391
خبر:
امروز مدیر عامل محترم شرکت شیرین نوین جناب آقای شقاقی از فاز 3 دیدن کردند در طی این دیدار با پرسنل و کارگران این فاز به گفتگو پرداختند و قول دادند مشکلات و کاستیها با همت مدیریت و پرسنل حل گردد.


محمد محمدی
ساعت12:58---15 دی 1391
با سلام خدمت تمامی دوستان و آشنایان واما بعد:

بازم سلام خوبی دوباره امید وارم به هیچ کس ربطی نداره کلا خوب باشید.


Mahdi.kashkouli
ساعت13:36---30 آذر 1391
شب یلدا به همه شیرین نوینی ها مبارک...
پاسخ:با تشکر از محبت و لطف شما دوست عزیز...


احسان رسولی
ساعت15:09---17 آذر 1391
نام من سرباز احسان رسولی است دوره اموزشیم شرکت شیرین نوین است پادگانم شد میکسر چی .سر درش عکس اقای شیرپی است .محل خدمتم میکسر است نقش سر دوشی من میکسر است .قمقمه ام پر از خمیر میکسر است .رنگ پیراهن من رنگ بادگیر است سروش ان را دوخته پس مشکی است


حمید ممولر
ساعت1:38---17 آذر 1391
دادا سلام خوبی چرا منو یادت رفت
پاسخ:با سلام دوست عزیز متاسفانه هیچ عکسی از شما به یادگار نداشتم،گر چه شما از بچه های میکسر بودید... و امیدوارم هر کجا که هستید شاد و سر بلند و پیروز باشید.


M.k
ساعت0:09---8 آذر 1391
اینم میلاد شیرازی که همه بچه ها رو با کاراش میخندوند

مهدی حیدری
ساعت10:28---3 آذر 1391
دلم گرم خداوندیست که با دستان من ، گندم برای یاکریم خانه میریزد

چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم

دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم برایت من ، خدا را آرزو دارم
};-};-


مهران حسینی
ساعت21:52---29 آبان 1391
با عرض سلام و احترام خدمت تمامی زحمتکشان کارخانه شیرین نوین اعم از رئیس کارخانه(جناب آقای شقاقی)..مسئولین محترم و محترمه(خانمها:مهدوی.آذری..حبیبی..< br /> حاجیان..امام جمعه..ذوالفقاری..حاتمی..قهرمانی....
سلطانی و...) پرسنل خط تولید)برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.امیدوارم هرجا که هستید سالم و شاد باشید.من هم اکنون در کتابخانه ملی کار میکنم .خیلی خوشحال میشم اگر صدای گرم و صمیمی شما عزیزان رو بشنوم و باشما در ارتباط باشم.
من شمارم رو میگزارم تا اگر شما عزیزان تمایل داشتید با من در تماس باشید

09196012739
لازم به ذکر است در صورت تمایل برای برقراری تماس بعداز ساعت 5 زنگ بزنید تا من در دسترس باشم.

ارادتمند شما عزیزان
مهران حسینی 1391/08/29


مهدی حیدری
ساعت22:48---27 آبان 1391
سلام به همگی دوستان عزیز خیلی خرسند شدم از اینکه میبینم حالتون خوبه از مدیر سایت که خودشو معرفی نمیکنه هم ممنونم که عکسامو گذاشته ولی خیلی به مخم فشار میارم بفهمم کیه هنوز که به نتیجه ای نرسیدم به هرحال امیدوارم همیشه موفق باشید ........خداحافظ
پاسخ:مهدی جان ازدواجتان را تبریک میگویم و امیدوارم شاد و سربلند باشی..


محسن
ساعت23:27---24 آبان 1391
با سلام و خسته نباشید من هم در سال 1389 در یک از پخش ها بودم که متاسفانه تعطیل شد

احسان رسولی
ساعت15:08---11 مهر 1391
ای کاش میشد همیشه کنار همدیگه بمونیم خدا لعنت کنه اون کسی رو که باعث شد من از اونجا بیام بیرون خیلی مجموعه خوبی بود خدا کنه همیشه تولید باشه که بچه ها مجبور نشن بیان بیرون خاطرات خوبی بود دعا میکنم همه فاز 1تا5تولید باشه بای

احسان رسولی
ساعت14:40---11 مهر 1391
سلام به همه بچه های شیرین نوین مخصوصا به همه بچه های میکسر نبود 50 بچ خسته نباشید

محمدی
ساعت18:25---27 شهريور 1391
سلام به همه بچه های شیرین نوین

Mahdi kashkouli
ساعت21:39---19 شهريور 1391
سلام

خانوم قهرمانی از لطف و محبت شما و همچنین از آقای شقاقی مدیرعامل محترم شرکت صمیمانه تشکر میکنیم....با آرزوی موفقیت برای همه شیرین نوینی های عزیز


قهرمانی
ساعت10:19---19 شهريور 1391
سلام وقتتون بخیر ، از طرف پرسنل شرکت شیرین نوین از شما تشکر میکنم که باعث شدید خاطره بچه های زحمت کش قدیم این شرکت تو ذهن همه ما زنده بمونه ، ایده جالب شما مورد پسند بچه های شیرین نوین علی الخصوص آقای شقاقی ( مدیر عامل ) قرارگرفت لطف کنید با شماره کارخونه تماس بگیرید و خودتونو معرفی کنید . مرسی . 4772150-0232
پاسخ:با سلام ممنونم از کامنتتون و من شخصا ترجیح میدم که خودم را معرفی نکنم.


قهرمانی
ساعت9:54---19 شهريور 1391
سلام وقتتون بخیر ، تشکر میکنم از ایده خیلی جالبتون خیلی خیلی مورد استقبال بچه های شیرین نوین علی الخصوص آقای شقاقی قرارگرفت لطف کنید با شماره کارخونه تماس بگیرید و خودتونو معرفی کنید ، مرسی . 4772150-0232

مهدی حیدری
ساعت16:17---17 شهريور 1391
سلام به همگی خیلی مخلصیم ارادتمندیم بادیدن این عکسا اشک تو چشمام جمع شد به خدا همه خاطره های خوب شیرین نوین واسم زنده شدن یاد دوستان عزیزم بخیر امیدوارم هرجا که هستند سالم و تندرست باشن.......... من از روز اول که کارخونه در سال 1386راه اندازی شد حضور داشتم و تاسال 1388 به عنوان فربان مشغول به کار بودم که دوستان زیادی پیدا کردم ،فکر کنم دوستان قدیمی بدونن اصلیتم اهوازیه تو سال 88 و پس از اخزاج از کارخونه به شهر خودم برگشتم و بعد از گرفتن لیسانس به استخدام شرکت مخابرات در اومدم و الان هم 2ماه هست که ازدواج کردم .... ادرس ایمیلمو میفرستم از برو بچه های قدیمی میخوام اگه عکسی چیزی دارن واسم بفرستن ممنون میشم ....باتشکر از مدیریت سایت واسه همگی ارزوی موفقیت دارم ..................خدا نگهدار

www.mehdi.hiydari@yahoo.com
تلفن 09127223942


Mahdi kashkouli
ساعت2:32---19 تير 1391
اینم عکسهایی از کارگران فاز 1 شیرین نوین در سال90.91

مهدی . ک
ساعت4:45---3 تير 1391


مهدی
ساعت4:38---3 تير 1391
عاشق همه بچه های شیرین نوین....مهدی

مهدی
ساعت4:31---3 تير 1391
سلام به همه بچه های خوب شیرین نوینی چه قدیمیا چه اونایی که الان کار میکنند، اگه عکس داریید بزارید ممنون

morteza
ساعت12:25---6 آبان 1389
salam aksaye khatere angizi bod ba inke hichkodomo nemishnakhtam ama baram jaleb bod man 1 mahi mishe ke to shirinnovin karmikonam ama mesle inke hichkodom az in bacheha dige nistan

alan che kar mikonid kojaeed



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 


امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد پسند شما قرار گیرد.
Galaxystar1982@Yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

---- G82 ----

 

ارديبهشت 1389

 

دانلود آلبوم مثلث با صدای علی لهراسبی
دو آلبوم فصل تازه و سلام آخر با صدای احسان خواجه امیری
4 آهنگ زیبا از جهان
دانلود فیلم و آهنگ کارتونهاي قديمي
دانلود فول آلبوم محسن چاوشی
دانلود کلیپهایی جذاب از سریال امپراطور بادها
دانلود فول آلبوم حمید عسکری
دانلود آلبوم خدا نشناس و نامسلمون از علی عبد المالکی
مواد نگهدارنده چه بلایی به سر سلامتی ما می آورند
یادی از کارکنان شیرین نوین در سال 1386

 


 

 

 

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Galaxy1982 و آدرس galaxy1982.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عنوان لینک
رقص باران
حافظ مستانه
LIFE OF RILEY
بلاگ تخصصی کامپیوتر
خدمات بهینه سازی و ارتقا رتبه رایگان سایت
و خداوند محبت است
غم شیرین دریا
کانون زبان پردیس (شهرستان بوکان)
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 7299
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 136
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->